dag 13

19 juli 2014 - Bobo-Dioulasso, Burkina Faso

Dag 13 alweer:
De ochtend begon vroeg met Franse les in de stad, na dat ik een beetje verdwaald was op mn fiets. Het was erg leuk en leerzaam. We zaten onder een klein afdakje terwijl de regen om ons heen naar beneden stroomde. Het regenseizoen is echt begonnen.. Ik kan het frans goed begrijpen en volgen, maar lastig terug praten. Voor maandag maar weer een afspraak gemaakt. Weer terug gekomen in het weeshuis gedansd met de kinderen, verstoppetje gedaan en zoals altijd gekleurd. Een korte pauze genomen en lekker een pizza gegeten in de stad en vieze chocoladerepen gekocht met 2 zakjes yoghurt.
Papa en chenny zijn gelukkig veilig geland in Costa Rica met een tussenstop in New York, bofkonten! Mama met de saab die het blijkbaar nog steeds doet in Zweden en ik in Burkina. Allemaal in een ander werelddeel.. Geen zin om verder te schrijven, eerst de engelenmaker uitlezen..

1. Ate Wijnstra:
    19 juli 2014
    Hè lieve Martine,
    Goed te horen dat je na jullie dipje de draad weer hebt opgepakt. Ik kan met het zo goed voorstellen wat je verteld in je blog en ik vind het knap hoe jij met de situatie weet om te gaan. Een hele ervaring in je leven die je rijker maakt. En ook in B.F hebben de sterkere kinderen meer kansen dan de zwakkere, laat staan dat ze ook nog een doofstom zijn. Je herkend de ontwikkeling van landen op de manier hoe ze met deze groep mensen omgaat. Jullie gaan binnenkort ook nog met Marie op stap. Leuk, ik hoop echt voor jou dat de safari aan het einde van je verblijf in B.F. Wel door gaat. Chenny en ik trekken vandaag erop uit met onze bego 4x4. Ik heb ook een reislog aangemaakt, te vinden onder atewijnstra.reislogger.nl. Kan je ook onze verhalen en foto's zien. Het is voor mij nog wel een hele kunst om de foto's op mijn ipath te krijgen , maar het is me gelukt. Er staat al 1 probeerseltje op, Binnenkort volgen er meer. Volgens mij is je laatste week aangebroken, maak er een mooie en onvergetelijke week van. Dikke kus van je vader.
  2. Henk Blaak:
    19 juli 2014
    Hallo Martine, mooi dat je een dierenvriend hebt gevonden. Wat kun jij verhalen schrijven. Heerlijk om te lezen; ik zie jullie zo voor me als ik het lees.
    Nog een weekje genieten ! Veel plezier !
    Knuffel en geef er ook maar een aan Marthe.